Hur går det för mig tycker jag?

Yes, imorron smäller det!
Efter flera månaders väntan har Emsan äntligen styrt upp inflyttningsgalej :)

Jätte trevligt
verkligen men som vanligt har jag kläd-ångest.
Så idag har jag kutat runt i Gallerian och letat..och letat..och letat.
7 kjolar testade jag men inte en jävel föll mig i smaken.
Hitta tillslut en trasa (läs tröja) och lite krimskrams.

Nästa hinder jag skulle ta mig igenom var att tvätta lite kläder.
Gick ju jätte bra med själva tvättningen.
Men torkningen vet jag inte. Den sov jag bort.
Så nu ber jag till gudarna att kläderna är torra tills imorron.
Redo att dyka ner i väskan.

Och som grädde på moset va tågbiljetterna slut.
Så jag fick ta ett senare och dyrar tåg.
Men det drabbar ju ingen fattig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0